Fra den 1. september bliver de administrative medarbejdere fra kommunens plejehjem samlet på et fælles kontor på Plejehjemmet Irlandsvej. Der vil fortsat sidde en administrativ medarbejder en dag om ugen på hvert plejehjem, og resten af tiden vil medarbejderne sidde på det nye kontor.
De i alt 6 administrative medarbejdere bliver samlet på ét sted, fordi mange opgaver kan løses mere effektivt. Samtidigt bliver der flere medarbejdere, der kender det enkelte plejehjem og kan træde til ved ferie, sygdom og lignende. De administrative medarbejdere er fortsat kun et telefonopkald eller en mailbesked væk, og nu vil der være flere til at tage imod henvendelser fra borgere, pårørende og plejehjemmenes ledere og medarbejdere.
Beboere og pårørende vil få tilsendt information om den nye administration fra ledelsen på det enkelte plejehjem.
Den nye administrative enhed kan kontaktes fra den 1. september på telefon 23 39 00 24 alle hverdage klokken 8.00-15.00 og på e-mail til pladm@taarnby.dk.