Hvis du vil give et tilbud
Opret dig som tilbudsgiver i EU-Supply. Vi bruger systemet til at gennemføre udbud af varer- og tjenesteydelser.
Det er gratis at bruge systemet.
Udbud af forpagtningsaftale vedr. cafedriften på Tårnby Stadion
Alle interesserede kan byde på opgaven, men der indgås kontrakt med én forpagter.
Tårnby Kommune håber, at det er muligt at finde en forpagter, der ønsker at drive cafeen på socioøkonomiske vilkår, men det er ikke en betingelse for at kunne byde på opgaven.
Periode
Det er målsætningen, at cafeen kan åbne fra uge 38 2024.
Kontrakten løber frem til og med 1. september 2028. Kontrakten er uopsigelig for begge parter de første 12 måneder. Kontrakten kan forlænges i 12 måneder.
Udbudsform
Nærværende udbud af cafédrift er ikke omfattet af reglerne i udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015).
Tidsfrister
- Offentliggørelse af udbud: 26. juni 2024.
- Besigtigelse på Tårnby Stadion: frem til 10. juli 2024
- Frist for spørgsmål forud for tilbud: 9. juli 2024.
- Tilbudsfrist: 9. august 2024 kl. 12.00.
Den øvrige tidsplan fremgår af dokumentet ”Udbud af cafedrift”.
Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Besigtigelse
Det er muligt at besigtige lokalerne på Tårnby Stadion frem til 10. juli 2024.
Aftale om besigtigelse sker direkte med Jørgen Panduro på tlf.: 3076 0208.
Udbyder
Kontaktpersoner i Tårnby Kommune: Charlotte Plough, cpl.hb.uk@taarnby.dk og udbudskonsulent Stinna Mohr, smo.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her på EU-Supply (CTM)
Spørgsmål/svar håndteres via EU-Supply (CTM). Tilbud skal afleveres elektronisk via EU-Supply (CTM).
Fælleskommunalt udbud af kontrakter om kørsel
Prækvalifikationsfasen er afsluttet, så der kan ikke længere ansøges om deltagelse i udbuddet.
Dragør Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune udbyder i fællesskab kontrakter om kørsel af borgere fra kommunerne.
De udbudte kontrakter omfatter planlagt kørsel af:
- Borgere til og fra daghjem/aktivitetstilbud
- Borgere til og fra genoptræning og rehabilitering
- Voksne med særlige behov
- Børn og unge med særlige behov til undervisningstilbud
- Skolebørn til skoler (fx farlig vej-kørsel)
- Svømmekørsel
- Børn til udflytterbørnehave
- Borgere til og fra omsorgstandlæge
Planlagt kørsel defineres som kørsel, der kan indgå i kørselsplanlægning, fordi forespørgsel afgives inden for de frister, der gælder for bestilling af den konkrete kørsel. Således adskiller planlagt kørsel sig fra de typer af kørsel, der kan bestilles med meget kort varsel.
Den planlagte kørsel består både af fast kørsel af længerevarende karakter, der kun afviger i mindre grad fra dag til dag (fx svømmekørsel, skolekørsel, kørsel til genoptræning, daghjem/aktivitetstilbud og specialskoler), og af ad hoc kørsel, som er mere variabel og har mere midlertidig karakter (fx kørsel til kortvarig praktik, idrætsarrangementer, bondegårdsture, personalearrangementer, brækket-ben-kørsel, valgkørsel).
Kommunerne forpligter sig til at aftage det beskrevne behov for planlagt kørsel, som ikke varetages via andre kontrakter (fx under Movia), via de udbudte kontrakter, medmindre en kørsel specifikt er angivet som option.
Der udbydes enslydende, men særskilte, kontrakter, opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Kørsel i personbiler
- Delaftale 2: Kørsel i minibusser
- Delaftale 3: Kørsel i store busser
Der kan ansøges om prækvalifikation for hver enkelt delaftale, men der skal ansøges om prækvalifikation for alle kommunerne samlet, og der skal for hver delaftale afgives tilbud til alle kommunerne.
Periode
Kontrakterne skal implementeres i de enkelte kommuner, og det er målsætningen, at kørslerne skal opstarte fra d. 1. januar 2025.
Alle kontrakterne løber frem til og med 31. december 2033 og er uopsigelige de første 3,5 år. Herefter kan den enkelte kontrakt med saglig grund opsiges med 6 måneders varsel til udgangen af en måned, jf. udbudsmaterialets kontrakt.
Udbudsform
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til afsnit II i lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven).
Tidsfrister
- Offentliggørelse af udbud: 3. maj 2024.
- Informations- og spørgemøde, Tårnby og Teams: 16. maj 2024, kl. 10-11.30
- Ansøgningsfrist: 7. juni 2024, kl. 10.00
- Underretning om udvælgelsesbeslutning: 21. juni 2024
- Frist for spørgsmål til udbudsmaterialet forud for indledende tilbud: uge 24 2024.
- Tilbudsfrist, indledende tilbud: uge 26 2024.
- Eventuel forhandlingsrunde om indledende tilbud: uge 32 2024.
- Den øvrige tidsplan fremgår af udbudsbetingelserne. Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Udbyder
Udbuddet er fælleskommunalt og omfatter Dragør Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Tårnby Kommune er tovholder for udbuddet.
Kontaktperson i Tårnby Kommune: udbudskonsulent Stinna Mohr, smo.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her via Ethics
Spørgsmål/svar håndteres via Ethics, ligesom ansøgning og indledende tilbud skal afleveres elektronisk på Ethics.
Fælleskommunalt udbud af kontrakt om pladsanvisningssystem
Prækvalifikationsfasen er afsluttet, så der kan ikke længere ansøges om deltagelse i udbuddet.
Udbuddet vedrører kontrakter om levering af systemløsning til brug for pladsanvisningen hos Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Leveringen af pladsanvisningssystem indebærer foruden brugsret til systemets funktioner også nødvendig implementering hos kommunerne samt drift og vedligeholdelse af systemet. Endvidere indeholder kontrakterne vilkår om exit.
Kommunernes nuværende pladsanvisningssystemer håndterer opskrivning, indmeldelser og pladsforhold i den enkelte kommunes pasningsordninger og pladsforhold for nuværende såvel som kommende indmeldelser af børn. Såvel de centrale pladsanvisninger i forvaltningen, men også de enkelte institutionsledere, har adgang til systemerne.
Periode
Pladsanvisningssystemet skal implementeres i de enkelte kommuner, og det er målsætningen, at det skal være driftsklar til ibrugtagning d. 1. januar 2025.
Systemet skal være i drift indtil d. 31. december 2033, medmindre Kontrakten opsiges. Kontrakten er uopsigelig de første 4,5 år, dvs. frem til 30. juni 2029. Herefter kan den opsiges med 6 måneder til udgangen af en måned, dvs. med virkning fra tidligst 31. december 2029.
Udbudsform
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til afsnit II i lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven).
Tidsfrister
· Offentliggørelse af udbud: 9. april 2024.
· Frist for spørgsmål til tilbudsmaterialet forud for ansøgning: 7. maj 2024.
· Ansøgningsfrist: 14. maj 2024 kl. 10.00.
· Underretning om udvælgelsesbeslutning: uge 20 2024.
· Frist for spørgsmål til udbudsmaterialet forud for indledende tilbud: 14. juni 2024.
· Tilbudsfrist, indledende tilbud: 26. juni 2024, kl. 16.00.
· Eventuel forhandlingsrunde om indledende tilbud: tirsdag og onsdag i uge 32 2024.
Den øvrige tidsplan fremgår af udbudsbetingelserne. Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Udbyder
Udbuddet er fælleskommunalt og omfatter Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Kontaktperson i Tårnby Kommune: udbudskonsulent Stinna Mohr, smo.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her via Ethics
Spørgsmål/svar håndteres via Ethics, ligesom ansøgningkontakt og indledende tilbud skal afleveres elektronisk på Ethics.
Udbud af rammeaftaler om produktion og levering af mad til hjemmeboende borgere, plejehjem, rehabiliteringscenter og daghjem
Der udbydes to delaftaler, herunder:
• Delaftale 1: produktion og levering af køleproduceret mad til hjemmeboende borgere
• Delaftale 2: produktion og levering af kølet mad til plejehjem og andre institutioner i kommunen
Der kan bydes på begge delaftaler.
Periode
Rammeaftalerne løber frem til og med 30. november 2030 og er uopsigelige det første år. Herefter kan den enkelte rammeaftale opsiges med 6 måneders varsel til udgangen af en måned, jf. udbudsmaterialets rammeaftaler.
Udbudsform
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter reglerne om light-udbud i afsnit III i udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015).
Tidsfrister
• Offentliggørelse af udbud: 6. juni 2024.
• Frist for spørgsmål forud for tilbud: 2. juli 2024 kl. 12.00.
• Tilbudsfrist: 5. august 2024 kl. 23.30
• Opstart af aftalen: fra d. 1. december 2024
Den øvrige tidsplan fremgår af udbudsbetingelserne. Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Udbyder
Kontaktpersoner i Tårnby Kommune: Udbudskonsulent Elisabeth Jessen eje.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her på EU-Supply (CTM)
Spørgsmål/svar håndteres via EU-Supply (CTM). Tilbud skal afleveres elektronisk via EU-Supply (CTM).