Hvis du vil give et tilbud
Opret dig som tilbudsgiver i EU-Supply. Vi bruger systemet til at gennemføre udbud af varer- og tjenesteydelser.
Det er gratis at bruge systemet.
Fælleskommunalt udbud af kontrakt om pladsanvisningssystem
Udbuddet vedrører kontrakter om levering af systemløsning til brug for pladsanvisningen hos Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Leveringen af pladsanvisningssystem indebærer foruden brugsret til systemets funktioner også nødvendig implementering hos kommunerne samt drift og vedligeholdelse af systemet. Endvidere indeholder kontrakterne vilkår om exit.
Kommunernes nuværende pladsanvisningssystemer håndterer opskrivning, indmeldelser og pladsforhold i den enkelte kommunes pasningsordninger og pladsforhold for nuværende såvel som kommende indmeldelser af børn. Såvel de centrale pladsanvisninger i forvaltningen, men også de enkelte institutionsledere, har adgang til systemerne.
Periode
Pladsanvisningssystemet skal implementeres i de enkelte kommuner, og det er målsætningen, at det skal være driftsklar til ibrugtagning d. 1. januar 2025.
Systemet skal være i drift indtil d. 31. december 2033, medmindre Kontrakten opsiges. Kontrakten er uopsigelig de første 4,5 år, dvs. frem til 30. juni 2029. Herefter kan den opsiges med 6 måneder til udgangen af en måned, dvs. med virkning fra tidligst 31. december 2029.
Udbudsform
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til afsnit II i lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven).
Tidsfrister
· Offentliggørelse af udbud: 9. april 2024.
· Frist for spørgsmål til tilbudsmaterialet forud for ansøgning: 7. maj 2024.
· Ansøgningsfrist: 14. maj 2024 kl. 10.00.
· Underretning om udvælgelsesbeslutning: uge 20 2024.
· Frist for spørgsmål til udbudsmaterialet forud for indledende tilbud: 14. juni 2024.
· Tilbudsfrist, indledende tilbud: 26. juni 2024, kl. 16.00.
· Eventuel forhandlingsrunde om indledende tilbud: tirsdag og onsdag i uge 32 2024.
Den øvrige tidsplan fremgår af udbudsbetingelserne. Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Udbyder
Udbuddet er fælleskommunalt og omfatter Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Kontaktperson i Tårnby Kommune: udbudskonsulent Stinna Mohr, smo.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her via Ethics
Spørgsmål/svar håndteres via Ethics, ligesom ansøgningkontakt og indledende tilbud skal afleveres elektronisk på Ethics.
Fælleskommunalt udbud af kontrakter om kørsel
Dragør Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune udbyder i fællesskab kontrakter om kørsel af borgere fra kommunerne.
De udbudte kontrakter omfatter planlagt kørsel af:
- Borgere til og fra daghjem/aktivitetstilbud
- Borgere til og fra genoptræning og rehabilitering
- Voksne med særlige behov
- Børn og unge med særlige behov til undervisningstilbud
- Skolebørn til skoler (fx farlig vej-kørsel)
- Svømmekørsel
- Børn til udflytterbørnehave
- Borgere til og fra omsorgstandlæge
Planlagt kørsel defineres som kørsel, der kan indgå i kørselsplanlægning, fordi forespørgsel afgives inden for de frister, der gælder for bestilling af den konkrete kørsel. Således adskiller planlagt kørsel sig fra de typer af kørsel, der kan bestilles med meget kort varsel.
Den planlagte kørsel består både af fast kørsel af længerevarende karakter, der kun afviger i mindre grad fra dag til dag (fx svømmekørsel, skolekørsel, kørsel til genoptræning, daghjem/aktivitetstilbud og specialskoler), og af ad hoc kørsel, som er mere variabel og har mere midlertidig karakter (fx kørsel til kortvarig praktik, idrætsarrangementer, bondegårdsture, personalearrangementer, brækket-ben-kørsel, valgkørsel).
Kommunerne forpligter sig til at aftage det beskrevne behov for planlagt kørsel, som ikke varetages via andre kontrakter (fx under Movia), via de udbudte kontrakter, medmindre en kørsel specifikt er angivet som option.
Der udbydes enslydende, men særskilte, kontrakter, opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Kørsel i personbiler
- Delaftale 2: Kørsel i minibusser
- Delaftale 3: Kørsel i store busser
Der kan ansøges om prækvalifikation for hver enkelt delaftale, men der skal ansøges om prækvalifikation for alle kommunerne samlet, og der skal for hver delaftale afgives tilbud til alle kommunerne.
Periode
Kontrakterne skal implementeres i de enkelte kommuner, og det er målsætningen, at kørslerne skal opstarte fra d. 1. januar 2025.
Alle kontrakterne løber frem til og med 31. december 2033 og er uopsigelige de første 3,5 år. Herefter kan den enkelte kontrakt med saglig grund opsiges med 6 måneders varsel til udgangen af en måned, jf. udbudsmaterialets kontrakt.
Udbudsform
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til afsnit II i lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven).
Tidsfrister
- Offentliggørelse af udbud: 3. maj 2024.
- Informations- og spørgemøde, Tårnby og Teams: 16. maj 2024, kl. 10-11.30
- Ansøgningsfrist: 7. juni 2024, kl. 10.00
- Underretning om udvælgelsesbeslutning: 21. juni 2024
- Frist for spørgsmål til udbudsmaterialet forud for indledende tilbud: uge 24 2024.
- Tilbudsfrist, indledende tilbud: uge 26 2024.
- Eventuel forhandlingsrunde om indledende tilbud: uge 32 2024.
- Den øvrige tidsplan fremgår af udbudsbetingelserne. Tidsplanen kan være genstand for ændring.
Udbyder
Udbuddet er fælleskommunalt og omfatter Dragør Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune. Tårnby Kommune er tovholder for udbuddet.
Kontaktperson i Tårnby Kommune: udbudskonsulent Stinna Mohr, smo.of@taarnby.dk.
Materialet kan gratis hentes her via Ethics
Spørgsmål/svar håndteres via Ethics, ligesom ansøgning og indledende tilbud skal afleveres elektronisk på Ethics.