Udskriv

Ansøgning om seniorjob i Tårnby kommune

For at kunne behandle din ansøgning og forberede os bedst muligt til mødet med dig om fremtidigt seniorjob, har vi behov for en række informationer fra dig. Disse er beskrevet nedenfor.

Ansøgning om seniorjob i Tårnby Kommune

Ansøgningen skal indeholde følgende:

  • Ansøgning med beskrivelse af hvem du er, samt hvilke kvalifikationer og interesser du har. Det kan være nødvendigt at tænke "ud af boksen", da seniorjobbet skal findes indenfor kommunens arbejdspladser.
  • Er der særlige hensyn vi skal være opmærksomme på?

Bilag:

  • CV
  • Dokumentation fra A-kassen for at du er berettiget til seniorjob og hvornår dagpengene udløber.
  • Dokumentation fra A-kassen for at du er fuldtids- eller deltidsforsikret.

Jf. Lov om seniorjob § 2 har kommunen 2 måneder til at behandle din ansøgning i, fra den dag vi modtager din ansøgning.

Ansøgning med bilag kan enten sendes med Digital Post (sikker post) - se vejledning her -  eller alm. post til Organisations- og Personaleafdelingen, Tårnby Kommune, Amager Landvej 76, 2770 Kastrup.

Har du spørgsmål vedr. seniorjob kan du henvende dig til Organisations- og Personaleafdelingen, Personalekonsulent Eleen H. Hansen, tlf.: 3247 1256 eller Faglig koordinator Thomas Pedersen, tlf.: 3247 1262.

Vejledning til borger i at sende ansøgning som digital post (sikker post) til Organisations- og Personaleafdelingen

 

×

Cookie info