Udskriv

Krav til seniorjob ansøgninger

Krav til ansøgning

Der skal ikke benyttes et særligt ansøgningsskema til ansøgning om seniorjob. Der er dog en række informationer kommunen skal have for at kunne behandle din ansøgning om seniorjob. Disse kan du se nedenfor:

  • Ansøgning med beskrivelse af, hvilke opgaver/arbejdsområder, du kan arbejde med på en af kommunens arbejdspladser
  • CV
  • Er der særlige helbredsmæssige forhold vi skal være opmærksomme på ved et fremtidigt seniorjob?
  • A-kassens bekræftelse på, 1) At du er berettiget til seniorjob, 2)  I hvilken periode du skal tilbydes seniorjob samt 3)  Om du er fuldtids- eller deltidsforsikret?

 

Ansøgning og tilhørende bilag sendes via sikker mail til: kommunen@taarnby.dk Att. Organisations- og Personaleafdelingen eller med post til Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup.

 

Spørgsmål om seniorjob kan rettes til Organisations- og Personaleafdelingen tlf.: 3247 1280.

×

Cookie info